Finanční koordinátor mise pracuje v hlavním městě a jeho hlavním úkolem je zabezpečit, aby finance určené pro zdravotnickou a humanitární pomoc byly použity ve prospěch cílové populace.

Finanční koordinátor je zodpovědný za účetnictví všech projektů Lékařů bez hranic v dané zemi, rozpočtové plánování, projektovou dokumentaci a finanční reportování. Kromě toho také podporuje administrátory v oblasti financí a v případě menších projektů je zodpovědný za řízení lidských zdrojů. Finanční koordinátor pracuje společně s týmem místních zaměstnanců.

Požadavky:

  • Ukončené odborné vzdělání a kvalifikace v oboru financí (např. studium obchodu)
  • Minimálně 2 roky relevantní praxe
  • Zkušenost s prací v oboru financí, kontroly, účetnictví a rozpočtování
  • Aktivní znalost MS Excel
  • Zkušenost s řízením lidských zdrojů
  • Schopnost improvizace a vyjednávání
  • Možnost účasti na misi v minimální délce 6 až 12 měsíců
  • Schopnost pracovat a žít v týmu
  • Schopnost vést a školit ostatní
  • Ochota k práci v nestabilním prostředí
  • Flexibilita a schopnost zvládat stres
  • Schopnost práce s omezenými zdroji
  • Zkušenost s pobytem či prací v rozvojových zemích

Co o spolupráci s Lékaři bez hranic říká finanční koordinátor Frans Blomz Kanady? Podívejte se na video: